سيم جوش نقره ، سيم جوش استيل سيم جوش مس ، سيم جوش آلومينيم

يك وبلاگ تخصصي در مورد تجهيزات صنعتي جوشكاري

سيم جوش نقره ، سيم جوش استيل سيم جوش مس ، سيم جوش آلومينيم

۵ بازديد

به طور كلي طول قوس نبايد از قطر هسته الكترود بيشتر باشد و جوشكار بايد با مهرت و تجربه اي كه دارد آنرا كنترل كند . گرانروي و هدايت سرباره ها :براي اينكه فلاكس در برابر نفوذ گازهاي اتمسفري مقاوم باشد بايد گرانروي آن در منطقه جوش به اندازه كافي بالا باشد كه در ضمن بتواند از سرريز شدن فلز مذاب و حركت آن به سمت جلوي قوس كه ممكن است باعث حبس سرباره در زير فلز جوش مذاب شود جلوگيري كند. كاربرد بعضي از اين الكترودها در جوشكاري عمودي از بالا به پايين است.ضمنا گرده جوش اين نوع الكترودها حاوي خاتمه اي ظريف است كه افت فلز از لحاظ پاشيدگي اندك مي باشد. الكترودهايي كه در جوشكاري شرايط مختلف مطلوب بوده و از نفوذ بسيار بالايي برخوردار هستند، در گروه الكترودهاي سلولزي قرار دارند.ماده اصلي سازنده پوشش آن ها سلولز است كه سبب توليد گاز محافظ حين جوشكاري مي گردد.الكترودهاي ذكر شده از دود زيادي برخوردار بوده و سطح جوش ناهموار و خشن مي باشد.اين الكترودها داراي سرباره اي نازك بوده كه به آساني از روي گرده جوش جدا مي شود.جوش به دست آمده از اين الكترودها از نظر آزمايش راديوگرافي از نتيجه مطلوبي برخوردار هستند و خواص مكانيكي مطلوبي نيز دارند. 

سيم جوش مس

همواره امكان نفوذ اكسيژن و ازت هوا به ناحيه مذاب جوش وجود داشته و سبب ترد شدن نسبي جوش مي گردد. عناصر تشكيل دهنده پوشش هاي پايدار كننده سبب يونيزه شدن فضاي قوس الكتريكي گرديده، همچنين سبب سهولت در جوشكاري با جريان متناوب مي گردند.پتاسيم قابل اطمينان ترين و برترين عنصر براي اين كار بوده كه به شكل شيميايي( كرومات پتاسيم و دي كرومات پتاسيم، شوره و پتاس) و در سنگهاي معدني طبيعي( گرافيت فلدسپات) وجود دارد. لازم به ذكر است كه بگوييم و براي جوش كار اضطراري است كه آن ها را شناخته و موارد استفاده صحيح آن ها را نيز از هم ديگر متمايز مي كند. به همين دليل در جوشكاري فولادهاي ساختماني پرمنگنز، مخازن تحت فشار و مواردي از اين قبيل نسبت به ساير الكترودها، از الكترودهاي قليايي يا بازي استفاده مي كنند.علت اينكه اين الكترودها در پاسهاي اول جوشكاري مورد استفاده واقع مي شوند، اين است كه با توجه به برخورداري از نفوذ بسيار خوبشان مي باشد. فلز جوش به دست آمده از اين الكترودها از هيدروژن كمتري برخوردار بوده واغلب در درجات حرارت پايين از استحكام مطلوبي برخوردارمي باشد و نسبت به الكترودهاي ديگر احتمال ترك خوردن گرم يا سرد با الكترودهاي آهكي كمتر مي باشد.

طبق تعريف، ذوب ناقص يك ناپيوستگى در جوش است كه ذوب شدن بين فلز جوش و سطوح ذوب و يا لايه هاي جوش رخ نداده باشد. افزون بر پوشش هاي ذكر شده از مخلوط كردن مواد مختلف هم مي توان پوشش هاي مركبي با خواص متنوع ايجاد كرد.كاربرد پوشش هاي اسيدي، قليايي،روتيلي يا روتايلي در فولادهاي با مقاومت زياد مي باشد. استفاده از اين گاز براي جوشكاري ساير فلزات، اكسيداسيون فلز جوش را افزايش داده و موجب آسيب ديدن خواص متالوژيكي آن مي گردد. براي اطلاعات بيشتر به سايت پاشا جوش مراجعه فرماييد. سيم جوش و الكترود و فيلر جوشكاري پاشا جوش با بهترين كيفيت آماده ارائه به سراسر ايران مي باشد. بايد به شما عزيزان بگوييم كه انواع پوشش ها بسته به نوع فلز مورد جوش كاري و همچنين مراحل مختلف جوش كاري متفاوت مي باشد. در اين سايت مي توانيد سيم جوش ايراني را با كيفيت بسيار مناسب و قيمتي باورنكردني سفارش دهيد تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي كامل شود. موهاي شما مي تواند با گرد و غبار و روغن در طي زمان كثيف شوند. بنزوئيل پروكسايد : بنزوئيل پروكسايد باكتري هاي روي سطح پوست از بين ميبرد و همچنين باعث كاهش توليد چربي در منافذ پوست ميشود .

 

سيم جوش نقره بدون روكش

 

براي بدست آوردن يك جوش خوب، سطح فلزي كه استفاده مي كنيد بايد از موادي مانند اكسيد، گريس و روغن عاري باشد. اين رابط ها (رابط بي متال / موف بي متال) در سايز هاي مختلف، جهت ورودي كابل آلومينيومي از سطح مقطع ۱۶ الي ۵۰۰ ميليمتر مربع عرضه مي گردد. در واقع در جهت جوشكاري دو قطعه فلز به يكديگر اغلب از الكترودهاي تخصصي استفاده مي شود كه بايد جنس آن ها با فلز يكي باشد. دليل فراوان تر بودن الكترودهاي مورد استفاده در آهن، در مقايسه با انواع ديگر به اين موضوع بر مي گردد كه اكثر جوشكاري ها روي آهن و آلياژهاي آن صورت مي پذيرد.الكترودهاي مورد كاربرد در جوشكاري دو فلز به همديگر، معمولا الكترودهايي هستند كه جنس آن ها با فلز الكترودها، نه تنها نسبت به فلزات مختلف متفاوتند بلكه نسبت به نوع جريان و مقدار نفوذ و حالات متنوع جوشكاري،هم انواع متفاوتي دارند.در صورت عدم انتخاب درست الكترودها نسبت به نوع كار، عواقبي نظير عدم برخورداري از ماكزيمم مقاومت و استقامت در مقابل فساد تدريجي و نيز در مواردي موجب شكنندگي فلز هم مي گردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.